اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۲۴۶
برخی ها به خاطر منافعشان دروغ می گویند
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کسانی که می‌گویند ضیافت و سور و سات قرار بود برگزار شود، از جلسه هم‌اندیشی واهمه دارند.
۱۶:۴۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی مرادی در گفت‌وگویی، درباره برگزاری جلسه هم‌اندیشی در خصوص شفاف‌سازی انتخابات کمیته ملی المپیک، گفت: قرار بود جلسه هم‌اندیشی در جهت شفاف‌سازی انتخابات با اعضای مجمع داشته باشیم. در این جلسه قرار بود برخی از نامزدها هم باشند تا نقطه‌نظرات خود را مطرح کنند. تعداد زیادی قبول کردند و برخی هم ملاحظاتی داشتند که جلسات گروهی برگزار نشود و در نهایت نیز این جلسه لغو شد.

وی افزود: متاسفانه برخی از برگزاری این جلسه واهمه داشتند. قرار بود در این نشست هم‌اندیشی داشته باشیم اما اینکه می‌گویند ضیافت و سور و سات بوده دور از اخلاق است. یکی از نامزدها فکر می‌کنم این موضوع را رسانه‌ای کرده و حتما منافعی هست که دروغ گفته‌اند. مگر قرار نیست اعضای مجمع محرمانه رای دهند پس چرا از برگزاری این جلسات واهمه دارند؟

نامزد دبیرکلی کمیته ملی المپیک درباره برگزاری آزمون زبان انگلیسی در این پست، عنوان کرد: به نظرم ایده خوبی است. من هم حتما در این مصاحبه شرکت می‌کنم. دبیرکل حتما باید این ویژگی را داشته باشد.

مرادی درباره جلسه نامزدها با کمیسیون ورزشکاران نیز گفت: کمیسیون ورزشکاران به دنبال برنامه است و کار را با مطالعه جلو می‌برد. امیدوارم اعضای مجمع با خرد جمعی انتخابات را خوب و مطابق با دستورات IOC برگزار کنند تا ورزش کشور هم متنفع شود. از هیات اجرایی و هیات رئیسه هم تشکر می‌کنم که به برگزاری انتخابات زودتر از موعد پایان دوره 4 سال کمک کردند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین